خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر ساری تاکید کرد؛

کارگروه گردشگری در شهرستان ساری ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۲

کمیته و کارگروه گردشگری در شهرستان ساری ایجاد شود که زمینه را برای جذب گردشگر فراهم کند. / گردشگری به عنوان حلقه مفقوده توسعه شهرستان باید در مرکز توجه قرا گیرد.

سید محمد جعفری، سخنگوی شورای شهر ساری در جلسه مشترک شورای شهر و شهرستان ساری گفت: در شورای شهر و شهرستان به مردم قول دادیم در جهت توسعه و آبادانی شهر گام برداریم و از تمام پتانسل‌ها برای تحقق این هدف استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد جعفری ادامه داد: شهرستان ساری پتانسیل بالایی برای توسعه دارد اما در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین فاکتور برای توسعه بودجه هست، اضافه کرد: بودجه مهم‌ترین رکن توسعه به شمار می‌آید و این بودجه باید برای شکوفایی ظرفیت‌های حقیقی صرف شود مانند گردشگری که ظرفیت‌های خوبی در شهرستان دارد.

جعفری افزود: شهرستان ساری طبیعت بسیار زیبایی دارد که لازم است برای جذب توریست و گردشگر کمیته و کارگروه گردشگری در شهرستان ساری ایجاد شود که زمینه را برای جذب گردشگر فراهم کند.

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر مرکز استان با تاکید بر اینکه برای توسعه گردشگری ساری باید از زیر ساخت‌ها استفاده کنیم، گفت: گردشگری به عنوان حلقه مفقوده توسعه شهرستان باید در مرکز توجه قرا گیرد.

وی ادامه داد: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری ساری و بخش‌های مختلف آن، شورای شهر و شورای شهرستان باید هماهنگ عمل کنند.

وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی که به میراثفرهنگی و آثار باستانی ساری می‌شود، گفت: هر روز شاهد تخریب این بنا‌ها هستیم و باید نظر مسئولان و رسانه‌ها را به این سمت معطوف کنیم تا از هدر رفت این سرمایه‌های معنوی جلوگیری شود زیرا این‌ها دیگر تکرار نمی‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز