خبرگزاری کار ایران

در دیدار جامعه کارگری با رئیس فراکسیون کارگری مجلس مطرح شد؛

کارگران در زیر پای جنگ بین فقر و غنی در حال نابود شدن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۲۹

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: متاسفانه بدلیل برخی سیاست‌های غلط و غیر کارشناسی شده برای حل مشکلات کارگران به روزمرگی دچار شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از ظهر امروز جمعی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان مازندران در دیدار با علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون مجلس دیدار کردند.

در این دیدار که به همت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، نصرالله دریابیگی با اشاره به وضعیت اسفبار معیشتی، درمانی و عدم امنیت شغلی کارگران و بازنشستگان، گفت: امروز کارگران در زیر پای جنگ بین فقر و غنی در حال نابود شدن هستند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در ادامه با انتقاد از دخالت‌های دولت در مباحث مربوط به سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران که متعلق به کارگران و بازنشستگان است، گفت: متاسفانه امروز شاهد سیاسی بازی‌های دولت و بانک مرکزی در خصوص بانک رفاه کارگران هستیم.

او ادامه داد: امروز بسیاری از کارگران بازنشسته برای رفع نیازهای حداقلی خود نیازمند دریافت وام‌های مربوط به بازنشستگی هستند که دولت و بانک مرکزی با سیاست‌های غلط، حداقل امید این قشر شریف را به نا امیدی تبدیل کرده است.

دریابیگی گفت: امروز کارگران و بازنشستگان در مباحث اقتصادی و معیشتی مظلوم واقع شدند و این در حالی است جامعه کارگری همواره پای آرمان‌های این انقلاب کبیر ایستاده‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به غریب بودن قشر شریف کارگر و بازنشسته در کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه کارگران و تشکل‌های کارگری در کشور این روزها با مشقت فعالیت می‌کنند و تنها حامی ما کارگران مقام معظم رهبری است.

او با اشاره به اهمیت انتخابات آتی مجلس برای کارگران و بازنشستگان گفت: باید تلاش کرد تا با اتحاد و پشت کار کارگران واقعی را در مجلس آینده روانه خانه ملت کنیم تا احقاق حقوق بحق جامعه کارگری صورت گیرد.

علی بابایی کارنامی نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: امروز به برکت خون شهدایی همچون رجایی و باهنر پا برجاست و به‌رغم تمامی فعالیت‌ها و دسیسه‌های دشمنان این انقلاب مقدس حفظ مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس امروز بسیاری از مشکلات و معضلات در کشور حاصل حضور حداقلی نمایندگان واقعی حامی کار و کارگر در مجلس است.

او گفت: جامعه کارگری و اندیشه‌های ناب کارگری و البته اتحاد و انسجام قطعا آینده خوبی را برای جامعه کارگری رقم خواهد زد.

بابایی کارنامی به عدم حل و فصل بسیاری از مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: به رغم تلاش‌های فراوان متاسفانه برخی در کشور نمی‌خواهند مشکلات حل شود.

او ادامه داد: تنها دلگرمی ما فرمایشات مقام معظم رهبری است که انصافا اگر اشرافیت و دغدغه‌های ایشان نبود خیلی کار سخت‌تر بود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه به مشکلات معیشتی و درمانی کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بدلیل برخی سیاست‌های غلط و غیر کارشناسی شده برای حل مشکلات این قشر شریف به روزمرگی افتاده‌ایم.

بابایی کارنامی گفت: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات در کشور حاصل تصمیمات افرادی است که در گذشته تصمیم گیرنده بودند و امروز توپ را در زمین نمایندگان کنونی می‌اندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز