خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران:

اورژانس مازندران بیش از ۱۲ هزار ماموریت نوروزی انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۸۴

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت این نهاد در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۰۱ نفر ماموریت‌های تصادفی و ۲ هزار و ۳۱۰ نفر ماموریت غیر تصادفی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا حبیبی ساروی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت ستاد سفر تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ مازندران را ۱۰ هزار و ۹۰۱ نفر و ماموریت‌های تصادفی را ۲ هزار و ۳۱۰ نفر عنوان کرد.

وی تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان ها را  ۲۵ نفراعلام و افزود: هزار و ۹۶۶ نفر بر اثر تصادف در مراکز درمانی و اورژانس مازندران از آغاز ستاد تا ۱۱ فروردین ماه سال جاری پذیرش شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران تعداد مسافران ویزیت شده را ۲۸ هزار و ۸۹۲ نفر و بستری شده را ۸۰۴ نفر اعلام کرد.

وی تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین ماه سال جاری را ۳۴ هزار و ۶۴۱ مورد عنوان و گفت: ۶ هزار و۷۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از آغاز ستاد تا ۱۱ فروردین سال جاری کشف و معدوم شده است.

مسئول کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران شمار اخطاریه بهداشتی صنوف را هزار و ۸۳۷ مورد اعلام کرد و افزود: در همین مدت ۸۰ مورد اماکن بهداشتی تعطیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز