خبرگزاری کار ایران

کمک رسانی هلال احمر مازندران به ۴۴۴ نفر حادثه دیده در برف مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۵۶

معاون امدادی هلال احمر استان مازندران از کمک رسانی هلال احمر مازندران به ۴۴۴ نفر حادثه دیده در برف مازندران خبر داد و گفت: وضعیت حادثه دیدگان و اسکان مسافران در برف مانده به خوبی انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

هاتف سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان‌مازندران کاهش دما، بارش متناوب باران،  مواج دریا و احتمال بارش برف

جمعیت هلال احمر مازندران  براساس وظیفه وارد عمل شده و در سه محور اصلی چالوس، هراز و سوادکوه فعالیت امدادی انجام شد.

وی افزود: در چالوس و محور کندوان حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و گردنه لاوج به دلیل بارش برف و ریزش سنگ، جاده مسدود شده بود که امروز  چهارشنبه جاده توسط راهداری بازگشایی و تردد در حال انجام است.

به گفته معاون امدادی هلال احمر مازندران، در محور سوادکوه هم در حد فاصل دوگل تا گدوک برف داریم اما تردد در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سلیمی گفت:  در محور هراز هم حد فاصل پلور تا  امامزاده هاشم برف وجود دارد اما مشکل خاصی نبود و محدودیت جاده نداشتیم و تردد روان انجام شد.

وی با اعلام اینکه در محور کیاسر به سمتان با توجه به قیچی شدن خودروی اسکانیا در کیاسر و بسته شدن راه،  گروه امدادی به کمک حادثه دیدگان و در برف مانده رسیده و ۱۱۲ نفر اسکان در مدرسه المهدی انجام شد.

وی افزود: در مجموع با بارش برف اخیر در محورهای مختلف مازندران،  ۱۱۱ مورد راهسازی  در محورهای مختلف مازندران انجام و امدادرسانی به ۴۴۴ نفر حادثه دیده عملیاتی شد و همچنین ۱۱۹ نفر در کیاسر و سوادکوه اسکان داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز