خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف ۱۲۳ کیلو گرم تریاک در محور هراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۲۳ کیلو گرم تریاک در محور هراز خبرداد.

با توقیف یک دستگاه خودرو سواری در محور هراز استان مازندران ۱۲۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مسعود جعفری نسب»، فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس راه استان مازندران حین گشت زنی در محور هراز و برقراری نظم و امنیت ترافیکی حد فاصل «شهرستان آمل به شنگولده» به یک دستگاه خودرو سواری پژو که به علت سرعت زیاد و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو به گارد ریل و دیواره کوه برخورد کرده بود، مواجه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه که برای بررسی صحنه تصادف و کمک به آسیب دیدگان احتمالی این سانحه خود را به این خودرو رساندند، به حرکات راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو دیگر که در صحنه تصادف در حال جابجائی کالاهایی از صندوق عقب خودرو سانحه دیده بودند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو به نام «م - ب» و سرنشین خودرو به نام «ح – ب»، ماموران در بررسی‌های بعمل آمده موفق شدند، ۴۱ بسته سه کیلو گرمی تریاک را با لفافه پلاستیکی و آلومینیومی به میزان ۱۲۳ کیلو گرم از مته‌مان کشف کنند.

سردار جعفری نسب خاطر نشان کرد: با کشف این مقدار مواد مخدر، مته‌مان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است، موضوع در دست بررسی بیشتر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز