خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل:

امام‌زاده عبدالله آمل ۱۷۰هزار مترمربع وسعت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۳

آستانه امام‌زاده عبدالله آمل با سند شش دانگ منگوله‌دار دارای ۱۷۰هزار مترمربع وسعت است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل مطرح کرد: آستانه امام‌زاده عبدالله آمل با سند شش دانگ منگوله‌دار دارای ۱۷۰هزار مترمربع وسعت است.

به گزارش ایلنا از آمل، رسول علیخانی در بازدید از آستانه امام‌زاده عبدالله در جمع خبرنگاران آمل با ابراز تاسف از عدم حفظ حریم این آستانه از سوی مسئولان شهری یادآور شد: آستانه امام‌زاده عبداله(ع) با این مقدار وسعت بدون هیچ‌گونه حمایتی به ارائه صد درصد خدمات می‌پردازد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این آستانه چهار خدمت ارزنده به مردم بخش و شهرستان آمل ارائه می‌دهد، یادآور شد: انتقال چاه آب شرب در جوار امام‌زاده دارای ۴۰۰ اشتراک آب است که حدود هفت هزار جمعیت آمل را تامین می‌کند.

علیخانی وجود مرکز بهداشتی و درمانی، جاده حریم منتهی به آرامستان و شرکت مخابرات را از دیگر خدمات این امام‌زاده بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه امام‌زاده عبداله(ع) به عنوان یک قطب گردشگری استان مازندران شناخته می‌شود مسئولان امر باید برای ساماندهی آن وارد کار شوند.

اتمام پروژه حرم آستانه نیاز به ۵ میلیارد تومان است

این مسئول دفاع از وقف را وظیفه فرابخش این نهاد بیان و عنوان کرد: براساس حکومت اسلامی و قانون اساسی وظیفه این نهاد دفاع از شرع است و موقوفات از اصل حکم شرعی مطرح می‌شود.

وی در اشاره به اجرای طرح جامع این امام‌زاده تصریح کرد: از آغاز عملیات اجرایی این طرح تاکنون ۲ میلیارد تومان هزینه شده که از نذورات مردمی و قبوض اهدایی تامین شد.

علیخانی با بیان اینکه آستانه از سال ۸۷ با زیربنای حدود دو هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده است، ابراز داشت: حرم این آستانه با پیشرفت ۶۵ درصدی تا اتمام پروژه نیاز به ۵ میلیارد تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز