خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

۳۰۰ دانش‌آموز آملی به تکلیف رسیدن خود را جشن می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۸

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) ۳۰۰ دانش‌آموز آملی به تکلیف رسیدن خود را جشن می‌گیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) ۳۰۰ دانش‌آموز آملی به تکلیف رسیدن خود را جشن می‌گیرند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی در جلسه هماهنگی جشن عبادت دختران دانش‌آموز این شهرستان با اعلام اینکه جشن تکلیف یکی از ماندگاری‌های زندگی نونهالان می‌شود، اذعان داشت: این جشن موجب خیر و برکت فرزندان ما و شروع یک زندگی سالم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل با توجه به قدمت دیرینه در عرصه اسلام هرساله شاهد برگزاری جشن عبادت در مدارس این شهرستان است، یادآور شد: امسال این جشن با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز در بیست‌وهفتم دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

رسولی با تاکید براینکه امسال برنامه ستاد جشن تکلیف را با حضور دانش‌آموزان از ۱۱ مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر برگزار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این جشن با تشکیل ستادی از آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری صورت خواهد گرفت.

مشاور فرماندار و مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل در این جلسه با بیان اینکه برگزاری جشن تکلیف فقط برای آشنایی نونهالان از فرایض دینی نیست، بیان داشت: این جشن موجب شناساندن والدین نسبت به آموزه‌های دینی و نحوه برخورد آن‌ها در این راستا با فرزندانشان نیز می‌شود.

صدیقه حق‌شناس تصریح کرد: برگزاری این جشن فقط دادن چادر و سجاده به نونهالان نیست بلکه موجب فراگیری آن‌ها از الگوهای معنوی و فرهنگ‌سازی آموزه‌های دینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز