خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار مازندران، به نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگر مازندران؛

کارگران منشا تحولات اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۲

استاندار مازندران طی پیامی به نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگرمازندران، کارگران را از ارکان و منشا تحولات اقتصادی و اجتماعی جامعه خواند.

استاندار مازندران طی پیامی به نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگرمازندران، کارگران را از ارکان و منشا تحولات اقتصادی و اجتماعی جامعه خواند.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی استانداری، متن کامل پیام استاندار مازندران به نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگر استان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

شهادت، بر‌ترین شکل عروج انسانی و لباس رستگاری دو جهان است و شهادت طلبی، هنر رادمردانی ست که در رزمگاه خطیر خطر با ایثار جان خود، متنعم خوان حضرت دوست شدند و معنی گر این حقیقت عظیم که عند ربهم یرزقون…

شهیدان انسان‌های ژرف، صاحب معرفت و فداکاری بودند که با گذشتن از همهٔ هستی خود و حفظ روح جاودان انسانی و اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامیمان و صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دین مبین اسلام، جان در طبق اخلاص نهادند و شربت پاک شهادت نوشیدند.

کارگران از ارکان و منشا تحولات اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند و گوهر کار و تلاش از چنان مرتبت و منزلتی برخوردار است که پیامبر مهر و رحمت بردستان کارگر ‌بوسه می‌زند و می‌فرماید: «این دستی است که خداوند و رسول او دوستش می‌دارند». اینجایگاه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بدان تصریح شده، چنان عظیم و بزرگ است که با هیچ توصیف و تعبیری قابل بیان نیست.

کارگران عزیز که همواره با مسئولیت‌پذیری، تحمل و نجابت در مقاطع مختلف حضور پرثمر و وصف‌ناشدنی را ایفا نموده‌اند، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و ارزشمندی را داشته و پس از آن نیز در شرایط دشوار و پیچیده دوران دفاع مقدس و همچنین فشارهای وارده ناشی از تحریم‌ها، نه تنها با آگاهی و عمل مثال زدنی خود از اقتصاد و تولید کشور صیانت کردند، بلکه فرا‌تر از آن با اهداء جان خویش در ایستادگی ملت نقش موثری ایفا نمودند و عزت آفرین شدند.

جامعه محترم و عزیز کارگری مازندران نیز در این راه سترگ با حضور همه جانبه و مجاهدانه در صحنه‌های مختلف کار، تولید و سازندگی و شرکت قهرمانانه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۹۸۰ شهید والامقام دین خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده است و امروز وظیفه آحاد جامعه به ویژه همسنگران این عزیزان در صحنه کار و تلاش است تا با حفظ ارزش‌های به جا مانده از این شهیدان گران قدر و حضور توانمند در جبهه‌های تولید، دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نمایند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دیار ولایتمدار مازندران بوی‍ژه ۹۸۰ شهید عزیز جامعه کارگری استان مازندران، اعتقاد دارم نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگر استان که توسط هم رزمان و یاران و فرزندان آن حماسه سازان برگزار می‌گردد، علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان عزیز، باعثترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید خواهد شد و فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر می‌باشد، لذا برخود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش شبانه روزی تمامی عوامل و دست اندکاران برگزاری این کنگره باشکوه به خصوص فرزندان، همسران و خانواده‌های عزیز شهدای سرافراز، تشکر و قدردانی نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز