خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

راهکارهای علمی برای عدم افزایش بیماران خاص در استان ارایه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۰

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی و پژوهشی، راهکارهای علمی عدم افزایش بیماران خاص در استان ارایه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: راهکارهای علمی عدم افزایش بیماران خاص در استان ارایه شود.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه کمیته امور بیماران خاص استان با اشاره به ضروت تقویت اقدامات حمایتی مالی برای این بیماران، بر انجام هماهنگی‌های بیشتر با خیرین استان و بهره گیری مطلوب‌تر از این ظرفیت در راستای حمایت گسترده و همه جانبه از بیماران خاص تاکید کرد.

یونسی از برگزاری جلسه‌ای با موسسات مالی، صندوق‌های غرض الحسنه و بانک‌های دولتی و غیر دولتی استان جهت جلب حمایت بیشتر این نهاد‌ها در خصوص اعطای تسهیلات لازم به بیماران خاص در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: همگان بایست حد اکثر تلاش و همراهی را با نهادهای مرتبط با بیماری‌های خاص معمول دارند.

وی مشکلات مرتبط با تهیه دارو و اشتغال را از مهم‌ترین مسایل بیماران خاص دانست و تصریح کرد: در جهت تقویت و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی این بیماران باید اقدامات جدی صورت گیرد.

رییس کمیته امور بیماران خاص استان با اشاره به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری‌های خاص، اظهار داشت: با غربالگری بیماران دیابتی و فشار خون باید این بیماری‌ها را در مازندران کنترل و از عوارض بعدی آن پیشگیری نمود.

یونسی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی و پژوهشی، راهکارهای علمی عدم افزایش بیماران خاص در استان ارایه گردد.

وی هم چنین خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی پیشگیرانه در مدارس و دانشگا‌ها در خصوص بیماری‌های خاص شد و خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی در این مورد اهتمام ویژه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز