خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران:

نمایشگاه مطبوعات کودک ونوجوان در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۲

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک ونوجوان در مازندران خبر داد.

ایلنا " مدیر کل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان مازندران ودبیر یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان از برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک ونوجوان در مازندران خبر داد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " قاسم عزیززاده گرجی " در نشستی که با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، محمود پور وهاب، داور چند دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور و مدرس اولین کارگاه آموزشی تولید محتوا و جذاب سازی آن برای کودک ونوجوان و همچنین برخی از فعالان رسانه ای برگزار شد، از کیفی سازی یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان و نخستین جشنواره ی خبر گزاری ها و رسانه های مجازی در حوزه ی کودک و نوجوان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا برای نشریات جهت افزایش سطح علمی و اجرایی صاحبان قلم و اهالی رسانه افزود: جریان سازی و توجه رسانه ها به حوزه ی کودک ونوجوان، نکته مورد نظر ما در این جشنواره محسوب

می شود.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی از آثار نشریات مربوط به حوزه کودک ونوجوان با حضور نمایندگان آنان و معرفی بیش از پیش آنها به عموم فرصتی فراهم می آورد تا ضمن معرفی هر چه بیشتر مطبوعات این حوزه در اذهان عمومی بخصوص کودکان ونوجوانان، نوع نگاه سایر رسانه ها در توجه جدی و تخصصی به حوزه کودک ونوجوان تقویت شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران همچنین این نمایشگاه را فرصتی برای ارایه توانمندی های نشریات کانونی و غیر کانونی به جامعه هدف عنوان کرد.

همچنین مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران و مسوول بخش خبر گزاری جشنواره، برگزاری این رویداد ملی و توجه به کیفی سازی آن را فرصتی موثر برای رشد محتوایی رسانه ها در حوزه ی کودک ونوجوان دانست.

" احمد مظفری "، با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ استفاده از اینترنت رتبه ی نخست کشوری را داراست، خواستار فضا سازی گسترده رسانه ها در خصوص مشارکت در این جشنواره شد و خواستار همکاری فعالان فضای مجازی در این زمینه شد.

در بخش دیگری از این نشست، محمود پوروهاب مدرس کارگاه آموزشی «تولید محتوا و جذاب سازی آن برای کودک و نوجوان» با اشاره به اینکه توجه به ادبیات کودکان و نوجوانان در رسانه های الکترونیکی به شکل قابل توجهی توسعه یافته است، افزود: رسانه ها باید به مقوله عاطفه، تخیل، شعر، داستان، قصه های تاریخی، افسانه، بازی و سرگرمی کودکان توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز