خبرگزاری کار ایران

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مازندران خبر داد:

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۶۳

با ارسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات و خبر گزاری‌های کودک ونوجوان، اهالی رسانه استقبال گسترده‌ای از یازدهمین دوره این جشنواره داشته‌اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مازندران گفت: با ارسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات و خبر گزاری‌های کودک ونوجوان، اهالی رسانه استقبال گسترده‌ای از یازدهمین دوره این جشنواره داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیززاده گرجی، از استقبال گسترده رسانه‌های کشور به جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های کودک ونوجوان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: از سوی مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور، تاکنون، تعداد دو هزار ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده و تعداد ۵۱۴ اثر نیز از سوی اشخاص حقیقی فعال در حوزهٔ رسانهٔ کودک و نوجوان به دبیرخانه رسیده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مازندران یادآور شد: آثار رسیده به دبیرخانه در سه بخش فنی و حرفه‌ای، موضوعی و بخش آزاد مورد داوری قرار خواهد گرفت.

عزیززاده گرجی در خصوص بخش‌های این جشنواره گفت: آثار رسیده در بخش‌های خبر، تیتر، مصاحبه و گفتگو، سرمقاله و یادداشت، گزارش، عکس، طرح گرافیکی، طنز و داستان نویسی تالیفی هستند.

وی ادامه داد: مولتی مدیا، پادکست، بازی، بخش موضوعی و بخش آزاد از دیگر بخش‌های جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار بر‌تر در زمینه کودکان و نوجوانان در مطبوعات، نشریّات علمی و تخصّصی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی فعّال سراسر کشور شکل گرفته است.

عزیززاده گرجی مهلت تمدید جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان را تا ۳۰ دی عنوان کرد و افزود: جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی kpf - mazandaran. ir مراجعه کنند.

گفتنی است مازندران نخستین‌بار میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز