خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار:

صنعت طیور مازندران از اهمیت ملی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۱

سرمایه گذاری صنعت طیور به گونه‌ای باشد که منجر به زنجیره ارزش شود. / تأثیرگذاری تشکل جوجه یک روزه در صنعت استان باید بیشتر شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران که در نشست با اعضای انجمن جوجه یکروزه استان سخن می گفت از سهم ۳۷ درصدی مازندران در تولید جوجه یکروزه کشور خبر داد و گفت: تولید جوجه یک روزه جایگاه ویژه‌ای در صنعت دارد و با تولید قابل توجه در این بخش و برنامه‌ریزی صحیح امکان صادرات و حضور در بازارهای منطقه فراهم می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، علی احسانی ضرورت حمایت و تقویت از این صنعت را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأثیرگذاری تشکل جوجه یکروزه در صنعت استان باید بیشتر شود و در این زمینه ایجاد برنامه صحیح برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز صنعت جوجه یکروزه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: دستگاههای متولی استان بویژه سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با در نظر گرفتن نقش تعیین کننده تولید جوجه یکروزه در قیمت نهایی گوشت مرغ، می بایست برنامه ریزی درست برای کنترل نوسانات قیمت مرغ و تنظیم بازار داشته باشند تا زمینه حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

احسانی با بیان اینکه صنعت طیور مازندران همانند دیگر حوزه‌های کشاورزی از اهمیت ملی برخوردار است، گفت: توسعه سرمایه گذاری در مازندران دغدغه جدی استانداری است و سرمایه گذاری در این صنعت به گونه‌ای باشد که منجر به زنجیره ارزش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز