خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار مازندران خبر داد:

آغاز ثبت‌نام سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: فرایند ثبت ‌نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه مازندران آغاز شد.

به گزارش ایلنا ، علی باقری در  گفت‌وگویی اظهار کرد: ثبت‌نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه مازندران به مدت بیست روز از تاریخ 1401/08/10 آغاز و تا 1401/09/01 سال جاری ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مازندران کرده است اذعان کرد: تمام کارفرمایان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران ،گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

 مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت:تمام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی استان از بخش های مختلف اقتصادی ( صنعت، کشاورزی و خدمات )  می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پورتال جشنواره امتنان به نشانی http//emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند. 

باقری افزود: انتخاب و معرفی کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز