خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب بانک ملی استان خبرداد؛

110 هزار میلیارد ریال اعتبار برای 646 طرح تولیدی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۲۲۸

مدیر امور شعب بانک ملی استان به مناسبت نود و چهارمین سال تاسیس این بانک گفت: 11هزار و 244 میلیارد تومان تسهیلات برای 646 طرح تولیدی در استان از سوی بانک ها در مازندران پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، خانعلی رشیدی در جمع رسانه‌ها گفت: این میزان اعتبارات در قالب سرمایه ثابت و در گردش طرح های تولیدی پرداخت می شود و سهم بانک ملی استان که شامل 22.5 درصد تسهیلات مذکور است، 2 هزار و 524 میلیارد تومان می باشد که به صاحبان 54 واحد تولیدی اختصاص می یابد.

این تسهیلات درراستای سفر ریاست جمهوری به استان مازندران پیش بینی ودرحال پرداخت است.

رشیدی میزان معوقات بانکی استان را در اسفند 1400،  46 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در 5 ماهه اول سال جاری این میزان معوقات به 67 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گفته این مقام مسئول، پرداخت تسهیلات بانکی در استان مازندران با رشد 10 درصدی همراه بوده که آمارخوبی است.

وی از تصویب پرداخت 31 هزار فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 150 میلیون ریال به کسانی که در سامانه " سامد" ثبت نام کرده اند؛ خبر داد که جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان بوده و تاکنون در استان مازندران 15 هزار نفر از این نوع وام استفاده کرده‌اند.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به این که بانک های استان برای پرداخت تسهیلات ازدواج مشارکت فعال داشته اند، گفت: در سال 1400 توسط بانک ملی 655 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد و سهم این بانک دراستان از این تسهیلات 23 درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز