خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مازندران در حوزه سوادآموزی در سطح کشور پیشروست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از انعقاد تفاهم نامه های متعدد با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی افراد بی‌سواد خبرداد.

کتاب علوم دوره انتقال سوادآموزی در مازندران تالیف شد و به مدد پشتوانه‌های لازم در استان، آمادگی تدوین کتاب‌های دیگر در استان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدعلی امیری در جمع مدیران آموزش و پرورش و روسای ادارات سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: مازندران در حوزه سوادآموزی در سطح کشور پیشروست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ساختار سوادآموزی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان کامل و آماده است، افزود: پرچم سوادآموزی در هر جا که مدرسه دارد به اهتزاز در آمده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی افراد بی‌سواد اشاره کرد و گفت: گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، سن هدف حوزه سوادآموزی است و در صدد هستیم تا با مشارکت این نهاد‌ها، اهداف نهضت سوادآموزی محقق نماییم.

امیری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های علمی و آموزشی موجود در استان، تصریح کرد: کتاب علوم دوره انتقال سوادآموزی در مازندران تالیف شد و به مدد پشتوانه‌های لازم در استان، آمادگی تدوین کتاب‌های دیگر در استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به موفقیت‌های آموزش و پرورش مازندران در سطوح و بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در کنکور سراسری رتبه دوم و در کنکور فنی و حرفه‌ای و کاردانش و هدایت تحصیلی، به رتبه نخست کشوری دست یافته‌ایم و این همه، نشان دهنده عزم و اراده همکاران ارجمند است.

وی آموزش نیروی انسانی را اولویت نخست برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران برشمرد و ادامه داد: با همت مدیران در سراسر استان، آموزش ضمن خدمت به صورت مدرسه محور با برنامه‌های منسجمی در حال برگزاری است.

امیری یادآور شد: هیچ انحرافی در اجرای سیاست‌های ساماندهی نیروی انسانی دیده نمی‌شود و تنها معضل موجود در آموزش و پرورش مازندران، نیروی مازاد(خواهر) در استان بود که در بخش‌های مختلف ساماندهی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز