خبرگزاری کار ایران

با محوریت شهید شاخص جامعه کارگری؛

یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۸۷

یادواره شهید شاخص کارگری کشوری شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخواه با دو محوریت به میزبانی فریدونکنار در هفته دفاع مقدس و مراسم ملی نیز در سالروز شهادت این شهید والامقام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران با حضور علی باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای مازندران، معاونین اداره کل، روسای تشکل‌های کارگری و مدیران حوزه بسیج کارگری استان در محل سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، گفت: باید با همدلی، هم افزایی و تعامل گام بزرگی در جهت ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در استان و کشور عزیزمان برداریم.

علی باقری با اعلام اینکه وجود تفکر فرهنگ ایثار و فداکاری در بین مردم سبب  شده است که این نظام مقدم در سخت ترین شرایط نیز پا برجاست، تصریح کرد: باید طوری کار و رفتار داشته باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

* شهید یزدانخواه افتخار ملی و استانی برای همه است

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران ایثارگری های شهدا و ایثارگران سبب  شده است که مسئولین ارائه خدمت به مردم شریف این سرزمین اسلامی را وظیفه خود بدانند.

وی با بیان اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران از هیچ کوششی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: شهید یزدانخواه یک افتخار ملی و استانی برای همه ماست و یادواره این شهید گرانقدر باید به بهترین نحو برگزار شود.

باقری بهترین شرکای اجتماعی در استان را تشکل های کارگری اعلام کرد و افزود: تعامل خوبی با تشکل ها داریم و باید خدمات ویژه ای به این قشر خدوم ارائه کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران به عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند.

* برگزاری یادواره شهید یزدانخواه در هفته دفاع مقدس

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و دبیر ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران نیز در این جلسه  جایگاه کارگران را در کشور بسیار مهم دانست و افزود:  در هشت سال دفاع مقدس و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی کارگران بزرگی خود را نشان داده اند.

سید جواد حسینیان با اشاره به اینکه کارگران همواره در خط مقدم  جنگ نابرابر اقتصادی هستند، تصریح کرد: در دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری نیز جایگاه بالای کارگران و ضرورت توجه به این قشر همواره دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از طرق مختلف در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب هستند و این وظیفه ما است که از اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران دفاع کنیم.

حسینیان با بیان این که کارگران نقش مهمی در رونق تولید کشور دارند، گفت: کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصادی، کشور را به سمت پیشرفت سوق می‌دهند. 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: یادواره شهید شاخص کارگری کشوری شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخواه با دو محوریت به میزبانی سپاه ناحیه فریدونکنار در هفته دفاع مقدس و مراسم ملی نیز در سالروز شهادت این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

حسینیان خاطرنشان کرد: ساخت مستند و فیلم برای شهید یزدانخواه، تهیه کتاب صوتی، چاپ مجدد کتاب شهید، ساخت سردیس شهید، تبلیغات محیطی و... در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: باید بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر این شهید را به جامعه کارگری و مردم معرفی کنیم.

سرهنگ برمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهید یزدانخواه و خانواده ایشان حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: ۵ شهید از بیت یزدانخواه تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اعلام اینکه شهید نوروزعلی یزدانخواه یک کارگر بود که از همه چیز خود گذشت و ایثار کرد، افزود: جبهه کار و تولید یک جبهه مقدس است و کارگران مدافعان حرم اقتصادی در این جبهه هستند و تولید خط مقدم این جبهه قرار دارد.

در این مراسم از لوگو و یادمان شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران رونمایی شد.

در پایان احکام مسئولیت اعضای ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز