خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

شهدای دانش آموز سمبل شجاعت و ایثار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۱

امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و بی شک شهدای دانش آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته اند.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، در راستای زنده نگهداشتن یاد، عطر و معنویت شهدا در فضای جامعه است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدعلی امیری در دیدار با خانواده شهید سعید ادیبی گفت: بهره‌مندی از محضر والدین معظم شهدا، افتخاری بزرگ برای ماست.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره اینکه فرزندی که در نوجوانی به ندای ولی امر خویش لبیک گفت و جان خود را فدا کرد؛ الگویی شایسته برای همگان به شمار می‌آید، تاکید کرد: با چنین دیدگاهی، انتقال راه و منش شهدای دانش آموز به عنوان الگوهایی ماندگار به نوجوانان، یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و بی‌شک شهدای دانش آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته‌اند، افزود: همه دانش آموزان مانند شهدای دانش آموز در خط نظام، ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی و کشور هستند و امید داریم زمینه ساز اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی باشند.

امیری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز استان مازندران در ۱۲ آذر ماه در شهرستان رامسر، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز در راستای زنده نگهداشتن یاد، عطر و معنویت شهدا در فضای جامعه است.

وی با بیان اینکه شهدای دانش آموز سمبل شجاعت و ایثار در بین دانش آموزان بسیجی هستند که با افتخار آفرینی عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب را رقم زدند تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، گامی در راستای پاسداشت ایثارگری و رشادت این دلاورمردان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شود.

در ابتدای این دیدار مادر شهید خاطراتی از سجایای اخلاقی دانش آموز شهید سعید ادیبی، به خصوص احترام به پدر و مادر را بازگو نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز