خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

عزت ملت ایران، مرهون ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۲۶

هفته دفاع مقدس، مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: عزت و سربلندی ملت ایران مرهون ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی دردیداربا اعضای ستاد هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

وی جنگ را موضوعی ناپسند عنوان کرد و افزود: جبران ضایعات و خرابی‌های جنگ سال‌ها زمان نیاز دارد.

قربانی با بیان اینکه دشمنان موضوع جنگ را بهانه‌ای برای مقابله با اسلام قرار دادند، تصریح کرد: موضوع دفاع در برنامه تمام انبیا(ع) وجود دارد.

امام جمعه رشت جنگ را آخرین راهکار دانست و بیان کرد: اگر مذاکره و تعامل فکری موثر واقع نشد در آن صورت برای مقابله با زورگویی دشمن باید با قدرت وارد عرصه شویم.

وی با اشاره به بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها در جنگ، خاطرنشان کرد: تقدیم ۲۴۰ هزار شهید انقلاب اسلامی را به دومین کشور قدرتمند جهان تبدیل کرده است.

قربانی دفاع مقدس را سبب مطرح شدن اسلام به عنوان مکتب رهایی‌بخش در دنیا خواند و یادآور شد: آمریکا امروز از هیچ قدرتی به غیر ایران نمی‌ترسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تبدیل به امید مستضعفان جهان شده است، اظهار کرد: مقاومت مردم غزه برگرفته از ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس است.

وی به شهادت کودکان و خراب شدن خانه‌های بسیار در غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر به غزه حمله کند موشک‌های ایران آماده حمله به تل‌آویو است.

قربانی عزت ملت ایران را مرهون ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس خواند و بیان کرد: عزت ملت ایران در دفاع مقدس از الطاف آشکار الهی است.

امام جمعه رشت به حمایت داعش توسط آمریکا و کشورهای عربی اشاره کرد و افزود: اوباما با ایجاد ائتلاف علیه داعش بزرگ‌ترین افتضاح را برای کشورهای عربی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به آشکار شدن بی‌اختیاری سران بعضی از کشورهای عربی برای مقابله با داعش، تصریح کرد: آمریکا بداند ایران زیر بار ذلت نمی‌رود.

قربانی به عقلانیت در احکام الهی اشاره کرد و یادآور شد: دفاع از کشور عقلانیت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به جنایت‌های داعش اشاره کرد و یادآور شد: دشمن تاکید دارد داعش را دولت اسلامی معرفی کند.

وی با تاکید بر ارتقای رشد فکری در جامعه، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ از وظایف روحانیت، آموزش و پرورش و… در جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز