خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان ثبت‌احوال مازندران خبرداد:

راه‌اندازی ۵ دفاتر پیشخوان خدمات دولت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۶۴

مدیرکل سازمان ثبت‌احوال از راه‌اندازی ۵ دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این استان تاپایان سال‌جاری خبرداد.

مدیرکل سازمان ثبت‌احوال از راه‌اندازی ۵ دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت در این استان تا پایان سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، فرج‌الله ملکی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران دفا‌تر پیش‌خوان هویت ملی ثبت‌احوال مازندران واقع در سالن اجتماعات شهرستان آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۱ دفا‌تر پیشخوان در این استان به فعالیت می‌پردازند، اذعان داشت: با راه‌اندازی و فعالیت پنج دفا‌تر دیگر در شهرستان‌های این استان تعداد دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت در مازندرن به ۱۶ دفتر خواهد رسید.

وی هدف از برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران دفا‌تر پیش‌خوان هویت ملی ثبت‌احوال این استان را بررسی سه نکته بیان و عنوان کرد: در این جلسه سعی شده میزان خدمات پیشخوان با ادارات و بالعکس مورد بررسی قرار گیرد.

ملکی با تاکید براینکه ایجاد راهکارهای مناسب برای افزایش انگیزه مردم از اخذ خدمات و دفا‌تر پیشخوان از دومین نکته این جلسه بوده است، اظهار داشت: ارتقا خدمات به لحاظ کیفیت و کمیت و بررسی آن نکته دیگری است که مورد توجه بسیاری از مدیران باید قرار گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون این استان دارای ۳ میلیون ۱۳۱ هزار و ۳۲۳ نفر جمعیت است، ابراز داشت: از این تعداد حدود یک میلیون ۵۷۱ هزار نفر مرد و یک میلیون ۵۶۰ هزار و ۲۱۹ نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه مازندران ۲۲ شهرستان، ۵۵ بخش، ۱۲۹ دهستان و ۳۶۹۷ آبادی و روستا تقسیم شده است، یادآور شد: هم‌اکنون ۲۸ اداره، ۲۲ اداره مراکز، شش اداره مراکز بخش، ۱۵ نمایندگی فعال مراکز و ۲۴۳۰ همیار در روستا به ارائه خدماتی ثبت‌احوال می‌پردازند.

ملکی با تاکید براینکه امروز نخستین دفتر پیشخوان هویت ملی استان مازندران در شهرستان آمل راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: همچنین نخستین دفتر ict دفتر پیشخوان هویت ملی روستایی در استان مازندران در روستای کمدره بخش دشت‌سر شهرستان آمل افتتاح می‌شود.

مدیرکل سازمان ثبت‌احوال مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون مجوز ۱۰ دفتر ict در روستاهای بزرگ مازندران در دست اجراست، تصریح کرد: در هفته ثبت‌احوال همزمان با افتتاح این ۱۰ دفا‌تر، سه دفتر پیشخوان خدمات دولت نیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌احوال به ارائه ۱۱ خدمت می‌پردازد، یادآور شد: در این راستا با توجه به صدور کارت هوشمند ملی به این بخش دستگاه‌های اجرایی باید در این امر مشارکت لازم را داشته باشند.

ملکی عنوان کرد: تاکنون پنج ایستگاه در استان جهت راه کارت هوشمند ملی راه‌اندازی شده است و برای ۷ شهرستان دیگر نیز مجوز گرفته شده که منتظر توکل‌ها جهت راه‌اندازی این ایستگاه‌ها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز