خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر؛

پیشخوان‌ها بازوان دولت الکترونیک هستند و باید حمایت شوند

کد خبر : ۱۸۴۶۰۰

ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع، توسط دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: پیشخوان‌های دولت بازوان توانمند در راستای توسعه دولت الکترونیک هستند و باید بصورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.
به گزارش ایلنا، سعید زرین فر در بازدید از پیشخوان‌های دولت در بوشهر اظهار داشت: ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع توسط دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی افزود: کار گروه دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت استان با جدیدیت واگذاری خدمات قابل ارائهٔ دستگاه‌های اجرایی را به دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت استان را پیگیری خواهد کرد.
رئیس کارگروه دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظفند مطابق با ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه کشور، کلیه خدمات قابل ارائه در خارج از محیط اداری و قابل واگذاری را به دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت واگذار کنند و در این خصوص همکاری و تلاش مضاعف کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از راه اندازی سامانهٔ الکترونیکی دریافت نقطه نظرات، شکایات و پیشنهادات خبر داد و افزود: این سامانه قابلیت دسترس برای عموم در موارد مرتبط با پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات دهنده را دارا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز