خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برای توسعه استان از ظرفیت خیران بهره گیری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۵۷

استاندار مازندران گفت: اگر بنا باشد در توسعه استان گامی برداریم، بهره مندی از ظرفیت خیران در اولویت است و بهترین پروژه‌های استان باید در اختیار خیران قرار گیرد.

به گزارش  ایلنا، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی مجمع خیرین مدرسه ساز استان که در استانداری مازندران برگزار شد، خیران را انسان های تاریخ ساز معرفی کرد که معرف شخصیت های منحصر به فرد در کشور هستند، افزود: لبخند دانش آموز مستعضف روستا که با کمک شما بر لبانش می نشیند مهم ترین مولفه قدردانی از جامعه خیران است.

وی با بیان اینکه نیک اندیشی خیران را باید قدر دانست، افزود: امیدواریم کارهای انسان دوستانه خیران به چندین برابر ارتقاء پیدا کند.

استاندار مازندران گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و موثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیشقدم بوده اند.

وی نقش خیران را در گفتمان سازی ایثار و از خودگذشتگی مهم دانست و افزود: آنچه که نیاز جامعه ماست غفلت هایی است که از برخی مسئولان در حوزه آموزش و پرورش اتفاق افتاد و این خیران بوده اند با شناخت عمیق این خلاء را پر کرده اند.

حسینی پور گفت: خیران بدون توجه به برخی موانع موجود همواره در راه اعتلای جامعه تلاش می کنند اما ما این وعده را می دهیم موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد در توسعه استان گامی برداریم، بهره مندی از ظرفیت خیران در اولویت است و بهترین پروژه های استان باید در اختیار خیران قرار گیرد، ضمن اینکه اهلیت شما برای ما با توجه به اقدامات اثرگذار در حوزه های مختلف ثابت شده است.

حسینی پورگفت: امروز نیاز ما تنها ابنیه نیست بلکه نیازمندی ها فراتر شده است در همین دوسال اخیر که به دلیل شیوع کرونا تعلیم به سمت فضای مجازی رفت چه بسا تبلت به دانش آموزان نیازمند با کمک خیران تامین شد این موضوع نشان می دهد که نیازهای جامعه بنا به شرایط مختلف تغییر کرده است؛ بنابراین جا به جایی نیازها باید برای خیران تبیین شود.

وی به بازسازی مدارس در استان اشاره کرد و خواستار ورود خیران به این حوزه شد و ادامه داد: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت، راه دستیابی به توسعه پایدار و عمران و آبادانی است و خیران مدرسه ساز با این عمل خیرخواهانه خود در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان گام بر می دارند.

مدرسه سازی میراثی ماندگار در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت است

در ادامه  روح الله سلگی  با تبریک خجسته میلاد باسعادت امام رضا (ع) گفت: مردم دیار علویان با تشکیل حکومت شیعی اولین کسانی بودند که به ندای امام رضا (ع) لبیک گفتند؛ به نظر من مردم مازندران امام رضایی ترین مردم هستند.

وی با بیان اینکه خیران مازندران ممتازترین افراد هستند این افتخار و شایستگی را ناشی از گذشته تاریخی مردم مازندران دانست و افزود: کار خیران این استان صرفا ساخت ابنیه نیست بلکه پرچم دار راه ایثار و از خودگذشتگی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران مدرسه سازی را میراثی ماندگار در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: خیران از دیرباز تاکنون با خلوص نیت برای ارتقای تعلیم و تربیت فرزندان کشور به مدرسه سازی اهتمام داشتند، نخبگانی که در همین بناها تربیت می شوند.

سلگی از خیرانی که برای تنومند شدن نهال علم و دانش تلاش می کنند قدردانی کرد و افزود: خیران مدرسه ساز نقش موثری در رشد تعلیم و تربیت جامعه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز