خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با اردیبهشت مقاومت؛

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهیدان مدافعان حرم دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۶۸

مدیرکل دفتر امور زنان استانداری مازندران با خانواده شهیدان مدافع حرم «رادمهر، علیزاده و اسدی» در شهرستان ساری دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سمیه قاسمی طوسی در سالروز شهادت 13 رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان طومان (اردیبهشت مقاومت) به همراه چند تن از بانوان دستگاه‌های اجرایی زنان و جعفری معاون تعاون و درمان بنیاد شهید شهرستان ساری با خانواده شهیدان مدافع حرم «محمود رادمهر و عباسعلی علیزاده و سید جواد اسدی» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این دیدار بابیان اینکه امروز اقتدار کشور را وامدار خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که از جان خود گذشته در مقابل دشمن ایستادند، گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان‌فشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام حتی از مرز ایران نیز گذشتند.

سمیه طوسی افزود: همسران شهدا الگوی صبر و بردباری در جامعه هستند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث تداوم انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پربرکت همسران شهدا گفت: با شهدا افتخار نبرد با دشمن را داشتند و ما نیز در این سنگر باید در خدمت خانواده‌های معظم شهدا و مردم بوده و در این راه تلاش مجدانه‌ای داشته باشیم.

شهید عباسعلی علیزاده 94.9.29  در منطقه عملیاتی ویژه در جاده خان طومان در حین مأموریت ویژه‌بر اثر اصابت پرتابه‌های جنگی عناصر دانش و جراحات وارده به بدن توسط عناصر داعش به شهادت رسید و در مزار شهدای روستای سروکلا به خاک سپرده شد.

شهیدان محمود رادمهر و سید جواد اسدی 95.2.16  نیز در یک حمله تروریستی درراه دفاع از حریم اهل‌بیت و میهن در خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز