خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

مخالفان مزد کارگران؛ زبان رسای بدخواهان نظام نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۰۴

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت:منتقدانی همچون رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که افزایش مزد کارگران را تورم زا می دانند؛ ناخواسته آب در آسیاب دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب می ریزند

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی" دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان مازندران با تاکید بر این که مزد کارگران دقیقا براساس فرمولی که در قانون کار؛ تعیین شده است، معین شده است،گفت: لازم می دانم از موضع گیری های منطقی و عقلایی وزیر تعاون و کار تشکر نمایم؛ منتقدانی همچون رئیس  کمیسیون اقتصادی مجلس که افزایش مزد کارگران را تورم زا می دانند؛ ناخواسته آب در آسیاب دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب می ریزند؛ سهم مزد کارگران در هزینه های تولید ۱۰ تا ۱۲ درصد است!

او گفت: ما رئیس  کمیسیون اقتصادی و نماینده کرمان را سخنگوی مجلس انقلابی نمی دانیم  و به او اعلام می کنیم صحبت های شما ممکن است به اخلال و آشوب در کشور بیانجامد.

او گفت:سال ۱۳۶۷ نیز صاحبان ثروت و برخی کارفرمایان  و برخی اعضای اتاق های بازرگانی به قانون کار و مفاد آن از جمله نحوه تعیین دستمزد ایراد وارد کرده و غائله برپا نمودند و امروز هم جمعی از بزرگواران ظاهرا" بدشان نمی آید غائله ۶۷ در کشور تکرار شود!

دریابیگی تاکید کرد: مشکل تولید ؛ قانون کار نیست وآقایان خیلی خوب این مساله را می دانند! اتفاقا رابطه مستقیمی بین افزایش مزد کارگران وشکوفایی اقتصاد وجود دارد واین موضوع نمی تواند برای تولید و اشتغال، مشکل آفرین باشد‌‌.

این فعال کارگری تاکید کرد: دولت و مجلس درخصوص حقوق کارگران؛ به آنان بدهکارند و موظف هستند به مطالبات به حق جامعه کارگری پاسخ دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز