خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر اطلاعات با محمدی لائینی مطر‌ح‌ شد؛

تحریم‌ها بر شرایط زندگی و معیشتی مردم اثر گذاشته است/ امیدواریم دولت برای اصلاح وضعیت معیشتی جامعه قدم بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۷۹

وزیر اطلاعات گفت: برجستگی‌های که در جامعه روحانیت استان مازندران وجود دارد انتظار می‌رود بتوانند برای حفظ این ارزش‌ها با جهاد تبیین و تولید محتوا و فرهنگ‌سازی جامعه کمک و مصونیتی ایجاد کنند که بتواند در سلامت و گسترش امنیت اجتماعی جامعه تأثیر بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام‌ سید اسماعیل خطیب دوشنبه‌ شب در نشست با حجت‌الاسلام‌ محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های استان مازندران این است که مواهب طبیعی، معنوی و مادی در آن برجسته بوده و خداوند تبارک نعمتش را در این سرزمین تمام کرده است، گفت: این استان شهدای بزرگی را در طول تاریخ اسلام و مخصوصاً در تاریخ انقلاب اسلامی تقدیم اسلام و نظام کرده‌اند و همچنین در هر عصری برای خودش علمای بزرگی از ابن شهرآشوب‌ها، طبری‌ها و ... تا علامه حسن‌زاده‌ها و جوادی‌ها و دیگر ستارگان درخشان در آسمان علمی این کشور و استان دارد.

وزیر اطلاعات گفت: این دولت مردمی باهمتی که دارد و تمام تلاش و وقتی را که گذاشته و با طرح تحولی که برنامه‌ریزی کرده بتواند در ایجاد رفاه و ارتقا سطح معیشت و ترویج و توسعه اقتصاد مردم و ملتی که همیشه در همه‌جا و همه صحنه‌ها حضور فعالی داشته‌اند موفق عمل کند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: تمام تلاش دولت هم در همین جهت است که بتواند همان‌گونه که با توفیقات و تجربیات خوبی که به دست آورد و با یک بسیج هماهنگی موفق شد به لطف الهی در سلامت جامعه و مردم یک‌قدم مؤثری بردارد و نمود و اثرگذاری خوبی در جامعه داشته باشد، امیدواریم امروز هم بتواند تمام‌وقت و همت خود را به کار گرفته تا در جهت اصلاح وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه قدم بردارد.

وی بیان کرد: طبیعتاً شرایطی را که دشمنان بر ما تحمیل کرده بودند و به دنبال فشار حداکثری بودند و تحریم‌هایی که وضع‌شده بود و شرایطی که در داخل بر اساس ناکارآمدی‌ها و سوء مدیریت‌ها که داشتیم بر شرایط زندگی و معیشتی مردم اثر گذاشته  که امیدواریم باهمتی که به کار بسته‌شده و شرایطی که مهیا شده و نشانه‌های مناسب آن را هم می‌بینیم بتواند آرام‌آرام در زندگی جامعه و شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه اثر بگذارد.

حجت‌الاسلام خطیب گفت: حرکت‌ها و تلاش‌های مردمی و خدمت به مردم همیشه با لطف و نصرت الهی همراه بوده و بنا بر همین اعتقاد، امید اثربخشی وجود دارد.

حجت‌الاسلام خطیب بیان کرد: یکی از انتظاراتی که وجود دارد این است که برجستگی‌ای که در جامعه روحانیت این استان همواره بوده، بتوانند در این جهت برای حفظ این ارزش‌ها با جهاد تبیین و تولید محتوا و فرهنگ‌سازی جامعه کمک کنند و مصونیتی ایجاد کنند که بتواند در سلامت و گسترش امنیت اجتماعی جامعه تأثیر بگذارند، اگرچه وظیفه دولتمردان و مسئولین است که امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند تا بتوانند تقابل جدی و هوشمندانه‌ای را ایجاد کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز