خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

لزوم گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵۸

استاندار مازندران گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ وقف در حوزا سلامت گسترش یابد.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور در همایش تجلیل از خیرین سلامت مازندران که عصر امروز در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، بابیان اینکه یکی از شاخصه‌های جامعه مطلوب باارزش‌های الهی اهل خیر بودن است، گفت: خیرین نقش مهم و بی‌بدیل در سلامت جامعه دارند که کارشان ماندگار، عملشان نیک و حرکتشان تاریخی است.

وی افزود: تأمین و تضمین سلامت جسمی و روحی جامعه یکی از وظایف اصلی دولت‌ها است اما خیرین پای‌کار آمده و در این امر مهم سهیم شدند.

استاندار مازندران گفت: با توجه به مقوله سلامت، دولت‌ها هرقدر در جامعه تلاش کنند عدالت سلامت را رعایت کنند بازهم نیازمندی‌هایی در گوشه و کنار جامعه وجود دارد که خیران می‌توانند آن‌ها را پر کنند.

حسینی پور بابیان اینکه کمک‌های خیرین باید به سمت مناطق کم برخوردار استان سوق پیدا کند، ادامه داد: سه هزار و 600 روستا در استان وجود دارد که کمبودهای جدی در برخی از این روستاها وجود دارد که نیازمند کمک خیرین است.

وی گفت: در جامعه‌ای که بسیاری از افراد به دنبال کسب مال و زراندوزی هستند، در چنین شرایطی خدمت کردن به مردم فرهنگ‌سازی است.

حسینی پور با تأکید بر اینکه توجه به مناطق کم برخوردار جهت‌گیری انجمن‌های خیرین سلامت باشد، افزود:  همچنین باید تلاش کنیم تا فرهنگ وقف در حوزه سلامت گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز