خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

مازندران برای توسعه به هم‌افزایی و همگرایی همه نیاز دارد/ضرورت سرمایه‌گذاری و اشتغال در توسعه استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۰۰

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مازندران برای توسعه همه‌جانبه به همگرایی و هم‌افزایی نخبگان، افراد و گروه‌های سیاسی و مردم نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی بابایی کارنامی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، همگرایی و هم‌افزایی را در توسعه استان مهم دانست و گفت: رعایت قانون از الزامات و اخلاق نیز زیربنای دین اسلام است که باید به‌خوبی رعایت شود.

وی به مشکلات و معضلات مرکز استان اشاره کرد و افزود: ریل‌گذاری و چارچوب مشخص است و باید بر اساس این راندمان حرکت کنیم.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاری و اشتغال را در توسعه استان و رفاه مردم مهم دانست و گفت: سند توسعه استان را پیگیر هستیم.

بابایی کارنامی به رویداد ساری 2022 اشاره کرد و خواستار همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای هر چه‌بهتر برگزار کردن این رویداد شد.

وی به نقش بخشداران اشاره و بر حفظ شانیت آنان تأکید کرد و افزود: ما برای پیشرفت و ترقی استان تلاش می‌کنیم اصلاح قانون کارگران، ساماندهی کارکنان دولت، حمایت از مدیران، گفتمان سازی مدیرانی که شانیت خدمت گذاری دارند، تولید دانش بنیاان ازجمله قوانینی از محسوب می‌شود که در مجلس به جد پیگیر آن بودیم.

بابایی کارنامی به تعهد دولت سیزدهم برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در سطح استان فضای ساخت مسکن با گفتمان دولت وجود داردکه باید بیشتر به آن توجه شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز