خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی:

جهت گیری علمی موفقیت تعاونی ها را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۶۰۸

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعاونی ها نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور و رونق تولید دارند، گفت: البته تعاونی ها باید تکنولوژی روز را بشناسند و با جهت گیری علمی آشنایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کیوان مرادیان امروز در جلسه کارگروه اقتصاد سرمایه گذاری و اشتغال با محوریت توسعه تعاون مازندران که در استانداری این استان برگزار شد با بیان اینکه تعاونی ها نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور و رونق تولید دارند، اظهارکرد: البته تعاونی ها باید تکنولوژی روز را بشناسند و با جهت گیری علمی آشنایی داشته باشند.

وی تعاون را یکی از پایه های اقتصاد کشور دانست و افزود: توجه به بخش تعاون که از ظرفیت های بسیار بالایی در تحقق رونق تولید و اشتغال در استان برخوردار است بیش از پیش ضرورت دارد.

 نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه و بخش اقتصادی کشور باید روز به روز بیشتر بخش تعاونی را باور کنند و به نقش و جایگاه بی بدیل آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

وی پروژه" روماک گستر" را از ظرفیت های اقتصادی خوب در استان دانست و افزود: ضمن اینکه تعاونی توسعه عمران شفاف ترین راهکار برای مشارکت مردم است. 

مرادیان گفت: اهمیت دادن به شرکت های تعاونی ، توسعه و ترویج تعاونی ها و استفاده از امکانات بالقوه این بخش در حقیقت حرکت به سمت توسعه و اشتغال پایدار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز