خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

از تاکام تا دریا فرصت طلایی اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۳۸

بابایی کارنامی به آغاز بررسی مطالعات بزرگ‌ترین پروژه گردشگری ایران رودخانه تجن در ساری اشاره کرد و گفت: معتقدم از تاکام تا دریا فرصت طلایی برای اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی بابایی کارنامی بعدازظهر امروز شنبه در جلسه ظرفیت‌های گردشگری رودخانه تجن در فرمانداری ساری، صنعت گردشگری را یکی از مزیت‌های مهم استان مازندران برشمرد و گفت: آغاز بررسی و مطالعات بزرگ‌ترین پروژه گردشگری ایران در ساری از ظرفیت‌های مهم گردشگری در مرکز استان است که باید  ردیف ملی و استانی برای آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: انتظار داشتیم سازمان برنامه‌وبودجه استان مازندران حداقل 15 ظرفیت قانونی خارج از تملک و دارایی را در بودجه 1400 از دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت خانه‌های بیرونی مطالبه می‌کرد که متأسفانه این کار انجام نشد

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین بحث تهاتر مصالح داخل رودخانه‌ها به‌ویژه در تجن که یک ظرفیت ملی بوده متأسفانه هیچ نظارتی از این سازمان صورت نگرفته است؛ به این موضوع نقد دارم.

وی به میزبانی ساری از کشورهای گردشگری اکو 2022 اشاره کرد و افزود: این رویداد مهم گردشگری فرصت مهم برای معرفی ظرفیت‌های ساری به کشورهای اکو است بنابراین باید برای این میزبانی بسترهای لازم و تمهیدات درست اتخاذ شود.

بابایی کارنامی بابیان اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ آبی تمامی دستگاه‌های مربوطه مکلف به فرمان‌بری از فرماندار شهرستان ساری هستند، ادامه داد: برای توسعه مرکز استان باید همه دستگاه‌ها پای‌کار باشند.

وی حاشیه رودخانه تاکام تا دریا را فرصت طلایی اشتغال برشمرد و افزود: ملل یک شهرداری با ظرفیت گردشگری توسط شهرداری ساری اجرا شد و فاز 2 ملل ظرفیت اشتغال‌زایی دیگری است که در صورت اجرا علاوه بر اشتغال در ارتقای اقتصاد نیز مؤثر است.

بابایی کارنامی گفت: مرکز استان که از قافله توسعه عقب‌افتاده به توسعه‌یافتگی واقعی برسد نیاز است تا همه صادقانه پای‌کار باشیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به طرح عقب‌نشینی سواحل اشاره کرد و گفت: چه دلیلی وجود دارد که برخی از دستگاه‌ها در شهر ساری پلاژ یا ویلا داشته باشند؟ باید ظرفیت‌ها به نفع مردم باشد.

بابایی گفت: چنانچه دستگاهی در کار خود کوتاهی کند از ابزار کیفی و کمی دیوان محاسبات استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز