خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبر داد:

فعالیت شبانه روزی ۴۷۴نانوایی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۳۳

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ۴۷۴واحد خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان در تعطیلات نوروز به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ،عباسعلی وفایی نژاد از تامین گندم مورد نیاز استان در ایام نوروز خبر داد و گفت:با برنامه ریزی‌های انجام گرفته جهت تامین گندم مورد نیاز استان هیچ نگرانی ودغدغه‌ای نسبت به تامین نان مورد نیاز هم استانی‌ها و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز وجود ندارد.

وی افزود: میزان ذخیره استراتژیک گندم در مازندران هم اکنون ۸۷ هزار تن است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به حضور بیشترین حجم از مسافران و گردشگران در منطقه غرب استان ادامه داد: در نوروز ارسال آرد به نانوایی‌ها در شهرستان‌های توریستی و پرتردد در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۴۷۴واحد خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان در تعطیلات نوروز به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران می‌پردازند.

وفائی نژاد افزود: شهروندان و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، اسامی خبازی‌هایی که در تعطیلات نوروز به صورت کشیک فعالیت دارند مشاهده کنند.

وی بیان کرد: رعایت ساعت کار، جلوگیری از تعطیلی خودسرانه، گرانفروشی، کسری چانه، عدم کیفیت نان و سایر موارد تخلفاتی به شدت مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته و با موارد تخلفاتی به شدت برخورد می‌شود.

وفائی نژاد در این بازدید ضمن دیدار نوروزی با پرسنل سیلوی شهید میرزاپور و بازدید از این سیلوی ۱۰۳ هزار تنی به بررسی وضعیت تامین و ذخیره سازی گندم در استان پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز