خبرگزاری کار ایران

در روز پایانی ۱۴۰۰؛

حدود 600 هزار اقامت نوروزی در مراکز اقامتی مازندران ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۳۷

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: در روز پایانی سال ۱۴۰۰ و در آستانه سال نو 578 هزار و 12 نفر-شب اقامت توسط مسافران نوروزی در مراکز اقامتی مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی ایزدی تعداد اقامت کنندگان ۲۹ اسفند را ۵۷۸ هزار و ۱۲ نفر اعلام کردو گفت: دراین مدت ۵ هزار و ۲۱۲ نفر درمجتمع های گردشگری ۷۶۱ نفر،مهمانپذیر ۹۳ نفر،هتل آپارتمان ۲ هزار و ۷۵۹ نفر،اقامتگاه بوم‌گردی ۷۷۵ نفر،در طرح خانه مسافر ۱۹۷ هزار و ۶۰۵ نفر، اقامت‌گاه‌های موقت ۱۲ هزار و ۷۱۳ نفر، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش ۳۴۳ هزار نفر و سایر مراکز اقامتی ۳۵۷ هزار و ۷۵۱ نفر اقامت داشتند.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی را ۳۹ مورد، مراکز اقامتی را ۱۷ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۶ مورد و رستوران ها و مراکزپذیرایی و بین راهی ۹ مورد عنوان کرد.

ایزدی تعداد تشویق مراکز اقامتی، خدمات مسافرتی و پذیرایی را صفر و تعداد تذکر را ۷ مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون مراکز اقامتی، خدمات مسافرتی و‌پذیرایی تعطیل یا تعلیق گزارش نشده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران تعداد شکایات واصله از مراکز اقامتی را یک فقره،دفاتر خدمات مسافرتی و‌تورها،مراکز پذیرایی، بین راهی و جاذبه های گردشگری اعلام نشده است.

ایزدی تعداد کل بازدید از جاذبه های تاریخی،فرهنگی و توریستی را ۱۳۸ هزار و ۷۶۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۸ هزار و ۱۳ نفر ازجاذبه های تاریخی، ۶ هزار و ۹۵۰ نفر تفریحی، ۵۷ هزار و ۷۹۲ نفر دست ساز، ۶۰ نفر صنایع دستی، ۶۱ هزار و ۲۵۲ نفر جاذبه های طبیعی، ۴ هزار و ۵۳۵ نفر بناهای مذهبی و ۱۶۵ نفر از موزه بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز