خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی؛

آخرین جلسه هیات اجرایی سال جاری برگزار شد/دریابیگی:سیاست تشکلات خانه کارگر ارائه خدمات بی منت به کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۹۹

آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران صبح امروز با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی در خانه کارگر قائم شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران صبح امروز با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی در خانه کارگر قائم شهر برگزار شد.

نصرالله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران سال ۱۴۰۰ را سالی سخت برای کارگران و بازنشستگان عنوان کرد و گفت:کارگران و بازنشستگان در سالی که گذشت با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا سختی های فراوانی را متحمل شدند.

او یکی از دغدغه های اصلی تشکلات خانه کارگر در کشور را رفع مشکلات حداقلی معیشتی کارگران و بازنشستگان اعلام کرد و افزود:امیدوارم در سال جدید علی رغم تمامی مشکلات،برای کارگران و بازنشستگان سال خوب و خوشی باشد.

دریابیگی گفت:سیاست تشکلات خانه کارگر ارائه خدمات بی منت به کارگران،بازنشستگان و فرزندان اشان بوده و خواهد بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ضمن تشکر از بانیان دستمزد و حقوق حداقلی کارگران در کشور،گفت:یکی از نقاط مثبت در اواخر سال جاری افزایش حدود ۵۷ درصدی حقوق کارگران حداقل بگیر بود.

وی افزود:امروز مشکل اساسی کارگران و بازنشستگان مهار تورم است و در حال حاضر با این درصد افزایش حقوق باز هم فاصله زیادی با سبد معیشتی و کالا داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز