خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران خبرداد:

حضور ۵ واحد تولیدی و صنعتی مازندران در نمایشگاه مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۷

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران، از حضور ۵ واحد تولیدی و صنعتی استان در نمایشگاه ساخت تولید مشهد خبر داد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از حضور ۵ واحد تولیدی و صنعتی استان در نمایشگاه ساخت تولید مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، نیما دارایی گفت: برپایی نمایشگاه، در ارائه و معرفی توانمندی صنعت کشور مؤثر است و مردم نیز با آخرین دستآوردهای علمی و عملی تولیدات، آشنا خواهند شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی با نگاه حمایت ویژه، می‌توانند مصارف داخلی را تأمین و وابستگی به خارج را کاهش دهند.

دارایی افزود: در نمایشگاه، توانمندیهای ساخت داخل در زمینه‌های ساخت انواع قطعات فولاد، نیروگاه، خودرو و پالایشگاه که درحال تولید و فعالیت هستند، شرکت نموده‌اند.

وی تصریح کرد: ۵ واحد تولیدی و صنعتی مازندران نیز به نمایندگی از واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه حضور داشتند و توانمندیهای واحدهای خود را در زمینه ساخت انواع مخازن فولاد، دیگ بخار، ورقهای گالوانیزه و تولیدات پلیمری، به معرض نمایش گذاشتند.

نیما دارایی بیان داشت: نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارتباط بین واحدهای بزرگ و کوچک بوده و با تبادل نظر و بازاریابی، فضا برای تولید کننده و مصرف کننده فراهم می‌شود تا با توانمندی‌ها و ظرفیت های موجود آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز