خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در چالوس:

برای تحقق اهداف دولت باید اختیارات مدیران استانی بیشتر شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۱۰۷

وزیر اقتصاد گفت: هفته آینده در حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی با تهیه بخشنامه‌ای، تعدادی از اختیارات را به مدیران کل استان‌ها تفویض خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید احسان خاندوزی در جلسه شورای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: هفته آینده در حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی با تهیه بخشنامه‌ای، تعدادی از اختیارات را به مدیران کل استان‌ها تفویض خواهیم کرد.

وی افزود: از شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خواستیم که سقف اختیارات وام‌های استان‌ها را افزایش دهند و این تفویض اختیارات در راستای تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی در استان‌ها است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین درباره مؤسسه کاسپین گفت: با توجه به اینکه در حوزه اختیارات بانک مرکزی است بنابراین دراین‌باره مسئولیتی به بانک مرکزی داده‌شده است تا تعیین تکلیف شود و این موضوع در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: امیدوار هستیم در همین فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بانک مرکزی این موضوع را هرچه زودتر برای کارکنان مؤسسه کاسپین انجام دهد.

خاندوزی در زمینه مسکن مهر چالوس نیز عنوان داشت: آن‌طور که خبرداریم، پیمانکار نباید انتقال بار مالی را به دلیل ارزش‌افزوده مصالح و... به روی دوش متقاضیان بیندازد و بنابراین برای رسیدگی این موضوع، به‌صورت مکتوب اعلام شود و امیدوار هستیم که این موضوع به ثمر بنشیند.

وی درباره مجوز‌های کسب‌وکارهای اقتصادی، تصریح کرد: با دستور ویژه رئیس‌جمهور، تمامی وزرا مکلف شدند تا در این زمینه به‌منظور تسهیل صدور مجوزها، بوروکراسی‌ها را کاهش دهند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با تأکید بر اینکه روند تسهیل در صدور مجوز‌ها در دولت مردمی و انقلابی متحول خواهد شد، افزود: با تسهیل در این حوزه، روند سرعت بخشی به فعالیت‌های اقتصادی افزایش‌یافته و زودتر به نتیجه می‌رسد.

خاندوزی گفت: باید برای تحقق اهداف دولت در مازندران، اختیارات در مدیران استانی بیشتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز