خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

قلع‌وقمع 53 تغییر کاربری غیرمجاز در ساری/ بازگشت 56 هزار مترمربع زمین به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۱۸

مدیر جهاد کشاورزی ساری از قلع‌وقمع 53 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: 56 هزار و 250 مترمربع زمین کشاورزی مرغوب به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا پور فلاح از قلع‌وقمع 53 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 10 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز و 43 قطعه تغییر کاربری یافته در روستای گرجی پل از توابع بخش رودپی قلع‌وقمع شد.

وی افزود: با قلع‌وقمع این ساخت‌وسازها، 56 هزار و 250 مترمربع اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: مردم با خودداری از خرید زمین‌هایی که با تغییر کاربری و به‌صورت غیرمجاز خارج از محدوده شهری تصرف‌شده‌اند و با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به نوع کاربری زمین موردنظر قبل از هرگونه ساخت‌وساز از مشکلات حقوقی و قضایی آینده جلوگیری کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه 131 اطلاع‌رسانی کنند

پور فلاح هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی در قالب ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی را تغییر کاربری عنوان کرد و اضافه کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از به خطر افتادن امنیت غذایی مردم منطقه و بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری یافته در مناطق مختلف شهرستان شناسایی و به‌زودی قلع‌وقمع می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز