خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران:

۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان در مازندران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۶۳

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: 65 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران به نیازمندان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات از طریق این صندوق به نیازمندان پرداخت‌شده است.

ناصر اسکندری افزود: این میزان تسهیلات به شش هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در سال جاری با سپرده‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به نیازمندان در بخش‌هایی اشتغال، فرهنگی، درمانی، خرید و ساخت مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی افزود: وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام‌های بیش از این مبلغ سه درصد کارمزد فقط در یک مرحله دریافت می‌شود.

اسکندری ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت متصل به شبکه شتاب است و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده‌گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام سرمایه‌گذاری‌ها در این صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان انجام می‌شود، گفت: در حساب وجوه اداره شده و قرض ماندگار، با سپرده‌گذاری خیران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز