خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

کارگران حق خود را مطالبه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۴۳۵

علی بابایی کارنامی؛ نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: کارگران به امید دیگران ننشینند؛ حق خود را از دولت و مجلس و قوه قضاییه مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس فراکسیون کارگری مجلس در نشست تشکل‌های کارگری و مسئولان بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران تاکید کرد: جامعه کارگری و بازنشستگان؛ حقشان را فریاد بزنند و ما در مجلس پیگیر حقوق‌شان خواهیم بود.

این‌نماینده مجلس از پیگیری اصلاح ساختار تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی پس از تصویب بودجه خبر داد و گفت: مجموعه نظام باید به مطالبات ۴۴ میلیون کارگر و خانواده‌هایشان توجه کرده و جامعه کارگری هم باید حق خود را فریاد بزند.

بابایی کارنامی پیگیری جدی مطالبات تامین اجتماعی از دولت و همسان سازی حقوق بازنشستگان را جزو اولویت های خود در صحن مجلس دانست و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر این مسائل مهم است.

وی به آمار ۲۵ هزار نفری بیکاران استان مازندران فقط در یکی از شهرهای استان اشاره کرد و گفت: استان پرظرفیت و زیبای مازندران چوب برخی بی مدیریتی‌ها را می‌خورد.

وی گفت: مسئولان و مدیران باید فارغ از تمام مسائل؛ در اندیشه بهبود زندگی مردم باشند.

وی از فقر رو به افزایش مردم و مشکلات معیشتی کارگران و بازنشستگان ابراز تاسف کرد و گفت: شایسته نیست کسانی که در پیروزی انقلاب حضور داشته و ۸ سال دفاع مقدس‌ جانانه ایستاده اند؛ هم اکنون در فقر و نداری معیشت بگذرانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز