خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

دستگاه‌های اجرایی برای ساخت مسکن تسهیل‌گر بخش خصوصی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۰۷

استاندار مازندران بر لزوم رفع موانع فراروی تحقق برنامه ساخت مسکن بنا بر الزام دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: برای ورود بخش خصوصی به این موضوع دستگاه‌های اجرایی استان تسهیل گری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور امروز سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت مسکن که با حضور محمدحسن جابری انصاری مشاور وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد، توسعه اقتصادی را لازمه پیشرفت جامعه دانست و گفت: به‌رغم همه خدمات فراوانی که جمهوری اسلامی در طول انقلاب انجام داده است اما در حوزه اقتصادی موفق نبوده‌ایم؛ علت این عقب‌ماندگی این بوده که قاسم سلیمانی‌ها را موضوع اقتصاد نداشتیم.

وی بابیان اینکه سیاست دولت سیزدهم هدف‌گذاری ساخت مسکن برای محرومان است، افزود: هر دستگاهی باید خودش را در اجرای دستور رئیس‌جمهور محترم برای ساخت مسکن مسئول بداند.

استاندار مازندران سهم استان مازندران را ساخت 37 هزار مسکن عنوان کرد و بهره‌مندی بخش خصوصی را در تحقق این دستور مهم دانست و گفت: البته باید زمینه ورود بخش خصوصی را به این پروژه فراهم کنیم.

وی افزود: این اقدام علاوه بر وظیفه اداری تکلیف دینی است؛ البته برای انجام این کار نباید نگاه بخشی نگری وجود داشته باشد.

حسینی پور بابیان اینکه طرح جهش تولید مسکن ملی جز اساسی‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور است و ما نیز موظف به اجرا هستیم، ادامه داد: باید جهت توسعه استان مازندران طرح تحول در سیستم اداری اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه برای انجام این کار با روحیه جهادی عمل کنیم تا در ساخت مسکن پیشتاز دیگر استان‌ها باشیم، به مدیران مربوطه تأکید کرد که تدابیری اتخاذ کنند چه مشوق‌هایی را می‌توانند به بخش خصوصی بدهند تا  این کار را انجام دهد.

استاندار مازندران بر لزوم رفع موانع فراروی تحقق این برنامه تأکید کرده کرد و گفت: مسئله مسکن در استان باید ظرف چند جلسه به نتیجه برسد و تعیین تکلیف شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز