خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران :

ثبت نام مردان مجرد در نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۸۸

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از آغاز ثبت نام آقایان مجرد بالای ۲۳ در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمد نظری گفت: نام‌نویسی افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن بر اساس دستور وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود و مردان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند با ورود به سایت ثمن‌ ثبت‌نام کنند.

نظری افزود: بر اساس قانون افراد مجرد با ۲۳ سال سن می‌توانند در نهضت ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کنند به‌شرط اینکه بعد از دو سال و هنگام تحویل واحد مسکونی باید ازدواج‌کرده باشد و اسناد قانونی مبنی بر ازدواج خود را ارائه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: درصورتی‌که متقاضیان مجرد در هنگام تحویل واحد متأهل نشده باشند، واحد مسکونی برای آن‌ها به نرخ روز محاسبه و قیمت زمین از آن‌ها دریافت می‌شود.

نظری افزود: ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر تاکنون در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که کارکنان این اداره از ساعت ۷ تا ۱۹ در شهرستان‌ها در حال پالایش و ثبت‌نام نهایی افراد واجد شرایط هستند.

پیش‌ازاین، فقط مردان مجرد بالای ۴۵ سال و زنان مجرد بالای ۳۵ سال امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند اما حالا، مردان مجرد بالای ۲۳ سال نیز می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز