خبرگزاری کار ایران

آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

افتتاح نمایشگاه کتاب و دفاتر با عنوان سبک زندگی اسلامی – ایرانی در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۷

نمایشگاه کتاب و دفاتر سبک زندگی اسلامی – ایرانی با ۱۰ هزار عنوان در کانون تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه ۲ساری از ۱۱ لغایت ۱۶ آبان ماه ۹۲ برپاست.

نمایشگاه کتاب و دفا‌تر سبک زندگی اسلامی – ایرانی با ۱۰ هزار عنوان در کانون تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه ۲ساری از ۱۱ لغایت ۱۶ آبان ماه ۹۲ برپاست.

به گزارش ایلنا از ساری، موحدی معاون آموزش ابتدایی، در افتتاحیه نمایشگاه کتاب و دفا‌تر با عنوان «سبک زندگی اسلامی – ایرانی» گفت: مطالعه و کتاب خواندن یکی از مهم‌ترین اصول آزادگی و تفکر خلاق است، لذا می‌توان با ایجاد عادت مطالعه، دنیای کودک خود را وسعت، گنجینه لغات او را گسترش داد و وی را قادر کرد که احساسات خود را بهتر بیان کند و دیگران را نیز بهتر درک کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه استفاده از لوازم التحریر با برچسب‌های اسلامی - ایرانی برای ترویج الگوی اسلامی – ایرانی در بین دانش آموزان کمک شایانی می‌کند بیان داشت: باید از وسایلی استفاده کرد که نوشته و آثار ملت ایران، شهدا، اسلام و انقلاب بر روی آن باشد نه تصاویر بیگانگان، چرا که استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی یکی از راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی افزود: استفاده از نوشت افزار‌های اسلامی - ایرانی دارای بار تربیتی است و می‌تواند برای هویت بخشی به دانش آموزان در سراسر کشور بسیار اثر گذار باشد. اگر دانش آموز اطلاعات و شناخت کافی در مورد استفاده از لوازم التحریر با الگوی اسلامی – ایرانی داشته باشد به طور قطع بهترین انتخاب را خواهند داشت.

موحدی در ادامه خطاب به خانواده‌ها و معلمان اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند در خرید لوازم التحریر دقت بیشتری کرده و از لوازم التحریری که نقوش آن متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است، استفاده کنند. همچنین معلمان نیز در فرآیند تدریس دانش‌آموزان را به استفاده از لوازم التحریر با نقوش ایرانی و اسلامی تشویق کنند چرا که معلم واقعاً نقش الگویی برای دانش‌آموز دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران اهداف برپایی نمایشگاه کتاب و دفا‌تر با عنوان «سبک زندگی اسلامی – ایرانی» را افزایش گنجینه لغات دانش آموزان و تقویت زبان آموزی، کمک کار فعالیت تکمیلی معلمان در بیشتر دروس، عادت کتاب خوانی از دوران کودکی در دانش آموزان، علاقه‌مند کردن کودکان مطالعه و کتاب و کتاب خوانی، گسترش دانش و ارتقای علمی دانش دانش آموزان و رشد و پویایی شخصیت کودکان و پیشرفت علمی دانش آموزان ذکر کرد.

یادآور می‌شود: انتشارات مدرسه با ۱۰هزار جلد کتاب اقدام به تشکیل نمایشگاه کتاب و دفا‌تر با عنوان «سبک زندگی اسلامی – ایرانی» در کانون تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه ۲ساری از ۱۱ لغایت ۱۶ آبان ماه ۹۲ برگزار نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز