خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تبعیت از فرامین رهبری تنها راه نجات از فتنه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۷۶

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بصیرت و تبعیت از رهبری را راه نجات برابر فتنه‌ها دانست و گفت: توصیه‌های رهبری تنها راه رسیدن به ساحل نجات است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسین مظفر پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی ساری گفت: نهم دی یادآور حماسه‌آفرینی ملت ایران و پیمان مردم با ولایت‌فقیه است که قدرتمندانه در برابر معاندان و فتنه گران ایستادند و با صدای بلند اعلام کردند که هرکسی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد ما تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: ملت شریف ایران در این روز به‌خوبی پاسخ فتنه گران را داد و ثابت کرد این انقلاب همیشه زنده و بیدار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همواره در طول تاریخ شاهد مقابله حق و باطل بودیم، در دوران ما نیز منافقین وجود دارد و با ولایت‌فقیه به مقابله پرداختند در حالی ولایت‌فقیه جایگاه والا و ارزشمندی دارد.

وی افزود: فتنه گران همواره به دنبال این هستند در جامعه و میان مردم بخش از حق و بخشی از باطل را گرفته و مردم را فریب دهند.

مظفر بصیرت را ابزار هدایت دانست و ادامه داد: فتنه گران بر این باور بودند که جوانان با انقلاب اسلامی بیگانه هستند و این‌گونه دست به فتنه زدند اما جونان ما هوشیار بوده و پا به میدان گذاشتند و توطئه آن‌ها خنثی شد.

وی راه مقابله با توطئه و فتنه‌گری‌ها را تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت دانست و افزود: توصیه‌های رهبری تنها راه رسیدن به ساحل نجات است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ناکثین و مارقین و قاسطین فقط در زمان حضرت علی(ع) نبودند بلکه هنوز در جامعه حضور دارند و بر منبع اقتصادی دست اندازی می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز