خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مدارس مازندران:

مازندران ۲۸۱ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۳۱

برای تکمیل پروژه‌های اداره‌کل نوسازی و مدارس مازندران نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم. / ۱۳۷مدرسه مازندران دونوبته است.

قربانعلی شیرزاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: کمک‌های خیرین مازندران در جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی اعتبار استانی امسال این اداره کل را ۲۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: نوسازی مدارس در فصول آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت‌بدنی و ماده ۱۸۰ بیش از ۲۴ درصد سهم‌بری داشت.

وی اعتبار ملی نوسازی مدارس در سال ۹۲ را یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان سهم مصوب مازندران است که تاکنون هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

شیرزاد مجموع پروژه‌های تحویلی از سال ۸۰ تا پایان مهر سال ۹۲ را با توجه به ماهیت مشارکتی و دولتی دو هزار و ۷۶۹ پروژه دانست و تصریح کرد: مجموع پروژه‌های تحویلی شامل ۱۶ هزار و ۴۰۱ کلاس درس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، با اشاره به اینکه ۲۸۱ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در دست اجرا است، بیان داشت: ۱۰۹ پروژه استانی، ۴۴ پروژه ملی تخریب و بازسازی، شش پروژه مقاوم‌سازی، ۱۹ پروژه ملی سایر طرح‌ها و ۱۰۳ پروژه نیز مشارکتی خیران است که در مجموع یک‌هزار و ۲۴۲ کلاس را شامل می‌شود.

شیرزاد پروژه نیمه‌تمام مازندران را در قالب ۲۴۲ کلاس درس عنوان کرد و یادآور شد: برای تکمیل پروژه‌های اداره‌کل نوسازی و مدارس مازندران نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با بیان اینکه میانگین وزنی پروژه‌های نیمه‌تمام نوسازی مدارس کشور ۴.۱ سال است، گفت: این میزان در مازندران ۷.۱ سال برای پروژه‌های خاتمه‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۷ مدرسه مازندران دونوبته است که شامل یک‌هزار و ۳۸ کلاس درس می‌‌شود.

شیرزاد به پروژه‌های تحویلی شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های اقتصادی ۶۵ پروژه در قالب ۳۶۵ کلاس درس در شش ماه نخست سال تحویل داده شد که در این بخش رتبه چهارم و در بخش زیربنایی جزو چهار استان بر‌تر کشور هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز