خبرگزاری کار ایران

مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران خبرداد:

۱۰۰۰میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۸

از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار استان در سال جاری، تنها ۲۰ درصد تخصیص یافته است. / حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

ایلنا: مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران، گفت: ۵ دستگاه اجرایی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال، متولی اجرای پروژه های کتاب خانه ها در استان هستند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " ایرج ولی پور "، در جلسه انجمن کتاب خانه های عمومی استان و کمیته سند نهضت مطالعه مفید، بیان کرد: تلاش بر آن است تا اعتبار کتاب خانه های استان به میزان ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

" ولی پور " با بیان این که از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار استان در سال جاری، تنها ۲۰ درصد تخصیص یافته است، عنوان کرد: این در حالی است که حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

وی با اعلام این که ۵ دستگاه اجرایی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال، متولی اجرای پروژه های کتاب خانه ها هستند، تصریح کرد: تخصیص در این راستا بر اساس پیشرفت فیزیکی در سال جاری صورت خواهد گرفت.

مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری، با اشاره به این که سعی بر آن است تا با همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان ها، پروژه های موصوف دسته بندی شده و برخی از پروژه های نیمه فعال و غیر فعال نیز متوقف گردد، خاطر نشان ساخت: رعایت تخصیص شهرستانی باید با دقت و اهتمام لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز