خبرگزاری کار ایران

آذر ماه سال‌جاری؛

ساری میزبان نخستین جشنواره تخصصی سیستم‌های حفاظتی و امنیتی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۵

نخستین جشنواره تخصصی سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با همکاری شورای اسلامی مازندران و دیگر سازمان‌های مدیریتی شمال کشور آذرماه سال‌جاری در ساری برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره تخصصی سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با همکاری شورای اسلامی مازندران و دیگر سازمان‌های مدیریتی شمال کشور با حضور شرکت‌های صاحب نام در این عرصه و اساتید برجسته دانشگاه‌های سراسر کشور آذر ماه سال‌جاری در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، رییس این جشنواره با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری جشنواره تخصصی سیستم‌های حفاظتی و امنیتی نیل به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در دستیابی به جایگاه نخست حراست و حفاظت از تجهیزات بومی در خاورمیانه است که با کاربرد جدید‌ترین فن آوری‌های روز دنیا و ارائه بر‌ترین متدهای کاربردی و روش‌های پشتیبانی از تجهیزات، نیرو‌ها و امکانات در راستای برنامه پنجم توسعه و تا پایان چشم انداز ۲۰ ساله کشور مورد ارزیابی است.

محمد حسن محمدی کیادهی اهم برنامه‌های این جشنواره را معرفی فن آوری‌های نوین در سیستم‌های حفاظتی، امنیتی و نظارتی بر پایه تکنولوژی‌های مختلف بویژهHDSDIدر تجهیزات مدار بسته، رونمایی از جعبهٔ سیاه هوشمند و ردیاب خودروهای امنیتی و حفاظتی، همراه با ارائه سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی، پنل‌ها و نشست‌های تخصصی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و ارائه مقالات کاربردی و تخصصی در صنعت دوربین‌های امنیتی کشور برشمرد.

کیادهی افزود: ارائه استانداردهای نصب و راه اندازی سیستم‌های امنیتی و همچنین راه اندازی مراکز آموزش و تحقیقاتی در این عرصه را دو رویکردی مهمی است که در این جشنواره و برای نخستین بار در کشور و با هدف استاندارد سازی اجرایی و علمی امنیت و حفاظت الکترونیک و الکتروتکنیک ارائه می‌شود.

وی افزود: روزهای این جشنواره هر یک با عنوان خاصی نامگزاری شده‌اند که در آن روز نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با محوریت‌‌ همان عنوان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز