خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران:

رونق تولید در کشور منوط به شکستن سد خود تحریمی هاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۲۵

نشست مشترک اعضای کمیسیون جهش تولید در مجلس با فعالان بخش خصوصی ومدیران دستگاه های اجرایی استان مازندران؛ با انتقاد بخش خصوصی از حضور کمرنگ این بخش در اقتصاد استان همراه شد.

به گزارش " ایلنا" از ساری در این همایش که پیش از ظهر امروز پنجشنبه برگزارشد؛ " شریعتی" رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده شرق استان در مجلس طی سخنانی از ظرفیت های بالای بخش کشاورزی مازندران برای تحقق خودکفایی کشور صحبت کرد.

او گفت: علاوه برصنعت استان که اقدامات خوبی درچند سال اخیر برای استقرارصنایع بزرگ و رفع موانع تولید برداشته شده مزیت بزرگ استان، بخش کشاورزی آن است به گونه ای که درمحصولی همچون برنج می توانیم ظرف دو سال کشور را به خودکفایی برسانیم.

این نماینده مجلس ظرفیت های صادراتی محصولات کشاورزی مازندران به کشورهای همسایه را فوق العاده عنوان کرد وگفت: اکنون یک میلیارد دلارحجم صادرات استان به کشورهای همسایه است که کمترین تاثیرپذیری را ازتحریم ها دارند.

نماینده شرق مازندران در مجلس خطاب به اعضای همایش گفت: موانع توسعه صنعتی استان مازندران برداشته شده وهمه تلاش کنیم علاوه برمقابله با تحریم های خارجی؛ خود تحریمی ها را نیز برداریم.

وی رونق تولید در استان مازندران را یک اصل بسیار ضروری دانست وگفت: بیکاری دراستان مازندران با تمام ظرفیت ها واستعدادهایش قابل پذیرش نیست.

او ادامه داد: رقم بیکاری در شرق مازندران حدود ۲۰ درصد است .

نماینده شرق مازندران در مجلس گفت: همچون سالهای جنگ ۸ ساله باید سد شکنی کنیم و در جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب که همواره دغدغه اقتصادی دارند؛ مجاهدت و فداکاری کنیم.

شریعتی از برنامه های استاندار جدید مازندران برای شتاب بخشی به توسعه استان استقبال کرد و گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید نماینده عالی دولت را همراهی کنند تا مازندران در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز