خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

یکپارچگی حل همه مشکلات است/ضرورت توجه توسعه صادرات

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۱۸

وزیر کشور گفت: مشکلات ما پیچیده نیست، یکپارچه بودن راه حل تمام این مشکلات است؛ مازندران برای حل مشکلات نباید منتظر دیگران ودولت بماند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در آیین معارفه سید محمود حسینی پور استاندار جدید مازندران با گرامیداشت یاد و نام ده هزار و 400 شهید مازندران گفت: مازندران سرزمینی پر از خاطره های ارزشمند و حماسه های 

عظیم  است که افتخار بزرگ برای این استان محسوب می شود.

وی افزود: مازندران با داشتن مواهب طبیعی و الهی از ظرفیت های دیگری چون کشاورزی، آبزیان، مرکبات و غیره برخوردار  است و ظرفیت های معنوی و فرهنگی غنی نیز این استان را مجزا کرده است.

وزیر کشور گفت: انسان در آموزه‌های دینی هدف پیشرفت محسوب می‌شود و مابقی یک وسیله برای تحقق این هدف است و این چشم انداز از مسیر تحقق دولت و جامعه اسلامی می‌گذارد.

 وی ادامه داد: انقلاب و مردم ما دارای رسالت بزرگ هستند و نمی توان از آن چشم پوشی کرد و نگاه مظلومان عالم به کشور جمهوری اسلامی  و کانون توجه همه مظلومان و آزادیخوهان است.

وحیدی، تغییر و تحول را  سبب تجلی دانست، افزود: حرکت و تحول که محور مهمی در انقلاب به شمار می‌رود و انقلاب تحول دائمی در بستر سامان یافته و تعریف شده بدون تخطی از چارچوب‌ ها و اصول است.

وزیر کشور یادآور شد:تعدد سلایق  امری طبیعی است؛ همه این مسائل در پیکره واحد که منافع مردم محسوب می‌شود، تعریف شود.اما با این حال وحدت در عمل برای حرکت بی امان برای رفع مشکلات باید سرلوحه قرار گیرد.

وحیدی گفت: مشکلات ما پیچیده نیست، یکپارچه بودن راه حل تمام این مشکلات است؛ مازندران برای حل مشکلات نباید منتظر دیگران ودولت بماند.

وی با بیان اینکه نباید از اقتصاد دریا و پرورش ماهیان خاویاری در دریای خزر غافل شویم، تصریح کرد : صادرات ما در این حوزه کاهش یافته است نیاز به حل دارد. 

وزیر کشور اقتصاد دریا و جنگل، حفظ جنگل و جلوگیری از تغییر کاربری را امری مهم برشمرد و گفت: این ظرفیت‌ ها جزء منافع ملی و مردم محسوب می شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه مردم از ما همسویی و یکپارچگی انتظار دارند،افزود:تنظیم بازار از کارهای جدی دولت بوده و 

 استانداران وظیفه دارند این مسئله را پیگیر شود.

وزیر کشور یادآور شد: هر استانی دارای یک طرح پیشرفت است و باید استاندار با کمک همگان را به جلو پیش برند.

مهاجر با بیان اینکه دشمنی دشمنان و فتنه انگیزی فتنه گران تلاش برای ناامیدی است بازسازی اعتماد مردم را مهم ترین هدف دولت عنوان کرد. 

وی با یادآوری اینکه اعتماد مردم کمی خدشه دار شده و تلاش می کنیم تا این اعتماد به مردم بازگردد به حمله سایبری دشمن در چند هفته گذشته اشاره کرد و تلاش رفع این مشکل در اسرع وقت را بخشی از بازسازی اعتماد مردم عنوان کرد.

وحیدی اعتماد مردم را شرط مردم سالاری دینی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بارها به این موضوع اشاره  و حرکت در این مسیر را بسیار توصیه کردند.

وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های مدیران گذشته در استان خواستار همکاری همه مدیران با استاندار جدید مازندران شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز