خبرگزاری کار ایران

در بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از بندرامیرآباد صورت گرفت؛

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبار

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۳۸

رییس کل دادگستری مازندران با اظهار تاسف و ناراحتی ازمشکلات و وضعیت دامداران درپی افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید درراستای حل این مشکلات تا یک‌ماه آینده تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام اکبری در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد درحالیکه دامدارن و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچارمشکلات فراوانی شده اند و اینجا میبینیم بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

عالی ترین مقام قضایی استان افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

این مقام عالی قضایی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دادستانی مرکز استان و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

وی تصریح کرد:17 آذرماه دربازدید دیگری، پیگیر وعده ها و تعهدات امروز خواهیم شد وب اید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز