خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خواستار شد:

مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت ارتقای وضعیت مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۹

استاندار مازندران طی دیدارهای جداگانه با معاونین وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع روند اجرایی پروژه های استان و ارتقای وضعیت و جایگاه استان مازندران به گفتگو پرداخت.

استاندار مازندران طی دیدارهای جداگانه با معاونین وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع روند اجرایی پروژه‌های استان و ارتقای وضعیت و جایگاه استان مازندران به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست با سید محمد پژمان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن پیگیری روند اجرایی پروژه‌های استانی در مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن، خواستار ارائه راهکار ومساعدت‌های لازم جهت برون رفت از توقف پروژه‌های ناشی از کمبود منابع شد.

مشارکت بیشتر سرمایه گذاران و استفاده از پتانسیل شهرداری‌ها جهت ارتقا وضعیت مازندران خواسته دیگر فلاح بود.

استاندار مازندران در دیدار با سعید ایزدی، معاون وزیر و رییس شرکت عمران و بهسازی شهری نیز بر احیا و بهسازی بافت فرسوده شهر‌های استان و توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی با مشارکت استان و شهرداران تاکید داشت.

وی در این دیدار گفت: همایشی باحضور شهرداران و شورا‌ها با نگاه توانمند سازی مدیران و استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی آنان در جهت احیای بافت فرسوده برگزار خواهد شد.

فلاح در نشست با علی نورزاد، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ضمن اشاره به سفر و بازدید اخیر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های مازندران، اذعان داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه در استان بویژه در محور مواصلاتی قائم شهر – سوادکوه و کمربندهای ساری و بابل تسریع یابد.

استاندار مازندران در پایان این روز کاری طی دیدار با محمدجعفر علی‌زاده، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به بیمارستاهای در حال احداثاستان در ۴ شهر تنکابن، قائم شهر، ساری و بهشهر اشاره کرد و افزود: با مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی روند اجرایی این پروژه‌ها نیز تسریع یابد.

شایان ذکر است، علی اسد، مدیر کل راه و شهرسازی مازندران، در این دیدار‌ها مقام ارشد استان را همراهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز