خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس‌راه مازندران:

ترافیک در مبادی ورودی به مازندران پرحجم و سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۷۰۳

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: هم‌اکنون آمدوشد خودرو‌ها در مبادی ورودی جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر پرحجم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ هادی عبادی گفت: هم‌اکنون ترافیک در مبادی ورودی جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر پرحجم است.

وی افزود: جاده‌های کوهستانی و مسیر‌های ییلاقی استان نیز پیش‌بینی می‌شود با حجمی بالای از ورود خودرو‌های بومی همراه باشد.

سرپرست پلیس‌راه مازندران بابیان اینکه آسمان استان هم‌اکنون آفتابی و سطح جاده خشک است گفت: رانندگان هنگام تردد در جاده‌های استان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است گفت: مأموران پلیس در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مستقر هستند و اجازه ورود به خودرو‌های با پلاک غیربومی بدون مجوز به مازندران را نمی‌دهند.

سرهنگ عبادی افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران رادارند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز