خبرگزاری کار ایران

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان:

توزیع بیش از 5 میلیون بسته حمایتی در بین نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۱۵

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان گفت: امروز شاهد ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کشور و توزیع بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی بین‌ نیازمندان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان امروز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در مرحله ششم از رزمایش همدلی و احسان، در مصلی ساری گفت: امروز شاهد ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کشور و توزیع بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی بین‌ نیازمندان هستیم.

وی کمک به مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل استان را از دیگر برنامه‌های سفر خود به مازندران عنوان کرد و افزود: امیدواریم با این فعالیت‌ها، تلاش‌ها و تعاملات بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان گفت: در کنار این فعالیت‌ها، برنامه‌های ستاد اجرایی از قبیل تهیه جهیزیه اهدای لوازم ورزشی، تهیه ویلچر، موضوعات درمانی، اجتماعی اشتغال‌زایی پای‌کار است که امیدواریم با حضور دولت جدید اتفاقات خوبی رقم بخورد.

جوادی بابیان اینکه درزمینهٔ تهیه و تولید واکسن، تکیه‌بر توان داخلی مورد تأکید قرارگرفته است، افزود: خوشبختانه با استقرار دولت سیزدهم سرعت ورود واکسن 6 برابر شده است.

 وی با یادآوری اینکه ارکان مقدس نظام در کنار مردم حضور دارند، تصریح کرد: در راستای اجرای این مرحله از رزمایش همدلی و احسان شاهد اهدای ۷ هزار بسته غذایی و ارزاق به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در مازندران هستیم که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آماده‌شده است.

وی گفت: بنیاد احسان در تمام حوادث و بلایا و گرفتاری‌های کشور جزو دستگاه‌های مؤثر و اثرگذار بوده و همراه مردم به ارائه کمک در حوزه‌های مختلف درمان، کمک به دانش‌آموزان محروم با تهیه لوازم‌التحریر و غیره هم گام بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز