خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران:

ثبت‌نام دانش آموزان ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۲۹

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برگزیده ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی دهقان از پایان فرآیند امتیازدهی دانش آموزان ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی خبر داده و گفت: ثبت‌نام از دانش آموزان برگزیده ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی استان مازندران آغاز و تا روز شنبه ٢٣ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ٣٣٨٠ نفر از دانش آموزان برای تحصیل در مدارس دوره اول متوسطه نمونه دولتی استان در سامانه نام‌نویسی کردند و پس از بررسی مستندات و عوامل امتیازآور که شامل فعالیت‌های علمی، پژوهشی، تربیتی و ورزشی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی است، ١۴٢٠ نفر از دانش آموزان حائز بالاترین امتیاز گردیدند و مراحل ثبت‌نام از این دانش آموزان در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: از این میان ۶۴۰ دختر و ۷۸۰ پسر برای تحصیل در این مدارس پذیرفته‌شده‌اند.

وی افزود: ۱۹ مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول در ۱۳ شهر استان فعال است که از این تعداد، ۹ مدرسه دخترانه و ۱۰ مدرسه پسرانه است.

دهقان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش‌وپرورش نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه بر اساس فعالیت‌های مستند علمی، پژوهشی، تربیتی و ورزشی دانش آموزان در سطوح منطقه‌ای، استانی و کشوری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز